nedjelja, 12. listopada 2014.

By the sea ...



Sto se mene tice, sve dok kisa ne pada vrijeme je super. U tom slucaju Haugesund je jedan prelijep, mali gradic. Setnja uz more je uvijek dobra ideja. Moj nacin za opustanje i uzivanje. Ovdje je malo vjetrovito, pa je jakna neophodna, ali i prilicno logicna s obzirom da je jesen :).
Opusten outfit, savrsen za duzu setnju. Cizmice su nove i obozavam ih. Danas sam prilicno dugo hodala u njima, pa me iznenadilo koliko su udobne, mada moram priznati da se na prvi pogled i nije rodila neka ljubav izmedju nas. Kupila sam ih spontano i eto pokazalo se kao dobra ideja.

As long as it doesn't rain, the weather is perfect for me. In that case, Haugesund is one beautiful, small city.
A walk by the sea is always a good idea..my way to relax and enjoy.It's a bit windy, so the jacket is 'must have',  but also quite logical since it's fall.
Relaxed outfit, perfect for a walk. The boots are new and I love them. Today I walked quite a long time in them, so I was surprised how comfortable they are, although I must admit it wasn't love at first sight. I bought them quite spontaneously.














Jacket: H&M
Bag: Paris Hilton
Pants: BikBok
Boots: Shoeday
Sweater: Chicoree

Nema komentara:

Objavi komentar