subota, 11. listopada 2014.

Dirty Pink !


Lijepo je ponovo voditi blog. Nedostajalo mi je fotografisanje svaki dan,smisljanje kombinacija i sve sto ide s tim. Ne znam koliko ce potrajati, ali stvarno uzivam u cijeloj ovoj prici. Oduvijek sam voljela fotografiju i modu, mada moram priznati, uvijek sam nosila ono sto ja volim, bez obzira na trendove, pa cu tome i ostati dosljedna. Nisam tu da diktiram modu, nego da podijelim s vama moje nacine. Bice svega, i za svake prilike. Nekima ce se svidjeti,nekima sigurno ne, ali tako je uvijek i u svemu :).
Sto se danasnje kombinacije tice, totalno je u mom stilu. Elegantno, ali i chick u isto vrijeme. Prljavo rozo volim i mislim da je super izbor u ovom tmurnom danu.

It's nice to blog again. I missed photographing every day, playing with fashion and everything that goes with it. I don't know how long will it last, but I really enjoy this whole story. I've always loved photography and fashion, although I must admit, I always wore what I like. I'm not here to dictate fashion, but to share my ways with you. I'll try to show you lots of outfits, for different occasions. Some of you will love it, some certainly not, but that's natural of course :).
Today's combination is totally my style. Elegant and chick at the same time. Dirty pink color I love and I think it's great choice in this rainy day.















Pants: BikBok
Vest: Sister
Heels: Blink (Skoringen)
Bag: Don Donna (Morris)

Nema komentara:

Objavi komentar