subota, 27. prosinca 2014.

Vlašić !



Jucer sam vecinu svog dana provela na prelijepom Vlasicu  planini iznad grada Travnika. Vlasic je jedna od najposjecenijih turistickih destinacija u Bosni i Hercegovini i okolnim zemljama.Vlasicka visoravan je visoka 1300 m, a poznata je po tradiciji spravljanja vlasickog sira, kao i novijem turizmu na Babanovcu (1260 m n.v.), gdje se vremenom etablirao novi bosanski centar zimskog turizma, kojeg rado posjecuju i inozemni gosti. Vlasic je i pogodan kraj za uzgoj pcela u ovom dijelu Evrope, a razvija se i seoski turizam.Moram reci da je bilo prehladno i da sam se zaledila, s obzirom da sam zaboravila zimsku jaknu u Sanskom Most, pa sam nosila kaputic, ali su slike ispale super, pa mi nije zao :)
















Boots: Shoeday
Sweater: H&M
Pants: Bik Bok
Coat: Unknown
Scarf: H&M
Hat: H&M












Nema komentara:

Objavi komentar