subota, 3. siječnja 2015.

HAPPY NEW YEAR



Dragi moji, zelim vam sretnu Novu 2015. godinu i sve najljepse od srca. Nadam se da ste ju proveli u drustvu svojih najmilijih.
Ja sam ovih dana odmarala sto se tice bloga. Slike su slikane jucer. Temperatura raste , sto me posebno raduje. Jucer sam dan provela bas onako kako volim u drustvu predivnih osoba.

My dear, I wish you a Happy New Year and all the best . I hope that you have spent it with your family and friends. The pictures are from yesterday. The temperature is rising, which makes me very happy. Yesterday I spent the day just the way I love with some wonderful people.















Sweater: No brand
Jens: Casey Denim
Hels: Retro
Bag: Morris
Sunglasses: H&M













2 komentara:

  1. Ovo je fenomenalno, outfit je vrh. Jeans mi se posebno svidja. Sad sam otkrila tvoj blog i jako mi se dopada nadam se da ces i ti posetiti moj blog! Srecna Nova Godina! :**

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/01/happy-new-year.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.. rado da cu pogledati tvoj blog. Sretna Nova Godina i tebi :-)

      Izbriši