ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Sunny January !



Radujem se sto smo ove godine praznike docekali sa snijegom, ali se takodjer radujem sto temperature vise nisu toliko niske, pa sam ovaj dan iskoristila da obucem svoj novi poncho koji sam kupila prije par dana u New Yorker-u u Bihacu. Dosadilo mi je slojevito oblacenje i tamne boje, pa sam danas u nesto veselijem izdanju. Sunce mi je dodatno uljepsalo slike, a i raspolozenje.

I'm really happy that this year we welcomed the holidays with a lot of snow, but I'm also happy that temperatures are no longer so low, so I used this day to wear my new poncho I bought few days ago in the New Yorker in Bihac. I'm tired of dark colors, so today I'm wearing something brighter. 













Bag: Michael Kors
Poncho: New Yorker
Jeans: H&M
Sunglasses: Aldo










1 komentar:

  1. Dopada mi se, bas je lepa i nežna kombinacjia za svaki dan!
    www.katarinasharon.com

    OdgovoriIzbriši