subota, 14. veljače 2015.

Happy Valentine's day !



Dragi moji , zelim vam sretan Dan zaljubljenih, a ukoliko niste zaljubjeni, zelim vam da sto prije pronadjete svoju srodnu dusu.
Danas sam imala predivan dan, a i vrijeme je bilo nevjerovatno, pa sam odlucila birati neku relaksirajucu lokaciju za slikanje. Odlucila sam se za ovaj cardigan koji sam kupila prije par sedmica, ali mi se nikako nije dalo da ga uslikam. Uzivajte u vikendu :) .

My dear, I wish you a happy Valentine's Day, and if you are not in love, I wish you to find your soul mate as soon as possible.
Today I had a wonderful day, and the weather was amazing, so I decided to choose a relaxing location for photographing. I decided to wear this cardigan  I bought a few weeks ago and i really like it. Enjoy your weekend :). Kisses !















Shrt: Gina Tricot
Cardigan: Gina Tricot
Jeans: H&M
Bag: Michael Kors:
Sunglasses: Bik Bok












Nema komentara:

Objavi komentar