subota, 7. ožujka 2015.

Latest beauty news



Danas sam bas raspolozena da nesto podijelim s vama, ali ovaj put to nije outfit post. U posljednje vrijeme  nisam kupovala bas mnogo nekih 'beauty' stvarcica, no ipak imam nekih par koje vam zelim pokazati. Sto se kozmetike tice ( i preparativne i dekorativne ), tu sam donijela neke 'vazne' odluke :). Dakle, odlucila sam da vise necu 'tovariti' stvar na stvar, nego cu se zaista truditi prvo potrositi ono sto imam, a tek onda kupovati novo, jer sam osoba koja sve sto ima mora otvoriti i probati i onda se toga nagomila, rokovi isticu i mnogo toga zavrsi u smecu.

-Prva je nesto sto sam odavno mjerkala, konacno kupila i ustanovila da je vrijedno svoje cijene. To su Real techniques cetke. Ja sam prvo kupila ovu narandjastu koju koristim za tecni puder i moram reci da se nikad nisam brze nasminkala. Iskreno, nisam ni znala da cetka moze napraviti takvo nesto. Savrsena je. Puder nanosi ravnomjerno i u par poteza. Odmah nakon toga je uslijedila kupovina roze cetke, koja je namjenjena za konturiranje, a imam u planu jos par njih kupiti.



Nedavno sam se setkala po buticima i razgledala, kad sam ugledala nesto novo ( bar za mene ) od Baby lips-a, sto sam naravno odmah 'morala' imati :D , ali moram priznati da to nije bila najsretnija kupovina. Privuklo me ovo 'pore eraser' i recimo da nije los u toj ulozi, ali kao primer ( sto mu i jeste svrha ) se nijebas proslavio ( u mom slucaju ). Puder sa njega nekako klizi, lice se masti i nikako mi se nije svidio. Doduse stavila sam ga jednom, pa cu pokusati ponovo, ali generalno, nisam zadovoljna. U ponudi imaju jos dva, ali ne vjerujem da cu ih probati.






Duuuugo, dugo trazim beauty blender i konacno sam nasla ovaj koji i vidite na slici. Nije los, ali od kada imam Real techniques cetku, on je pao u zaborav.



Tecni 'eyeliner' nosim sigurno preko 10 godina  i nikad nisam imala problema sa nanosenjem ili bilo cim drugim. Bez njega sam k'o bez glave, ali sam dala sansu i ovom u gelu ( nakon bezbroj procitanih recenzija u kojim ga iskljucivo hvale ) i zaista bih ga preporucila svima koji imaju poteskoce pri nanosenju i koji nisu narociti 'talentovani ' za to :). Ja sam uzela ovaj od Loreal-a i stvarno je super.
Sve pohvale za ovaj proizvod i tople preporuke na njega .





Od kad sam probala Batiste sampon za suho pranje kose, svi ostali su pali u zaborav i uvijek ga imam, medjutim kad su u pitanju Aussie proizvodi, generalno sam zadovoljna sa svime sto sam probala, pa sam odlucila dati sansu i njihovom samponu za suho pranje, koji je za mene novo otkrice. Ne znam da li su ga imali od ranije, ali ja ga prvi put vidim. S obzirom da sam ga kupila prije par dana, jos uvijek ga nisam probala, pa vam ne mogu bas puno reci.

Moj omiljeni Batiste je onaj rozi za xxl volumen i u vecini slucajeva njega kupujem, ali eto ovaj put je moj izbor pao na zeleni i super je.





Nema komentara:

Objavi komentar