nedjelja, 8. ožujka 2015.

#OOTN



Zelim vam sretan 8. Mart prije svega dame moje. Da budete lijepe, nasmijane, sretne, voljene ( ne samo danas ), da vas neko obraduje sa nekim lijepim cvijetom, parfemom ili cime god. Sto se mene tice, ja sam svoj praznik sinoc proslavila u outfitu koji evo sad imate priliku vidjeti, pa danas odmaram. Zaljubljena sam u ovu haljinu, jednostavnu, a tako zenstvenu.
Necu vas vise gnjaviti, uzivajte u ovom danu :)

First of all I wish you a happy woman's day my ladies. Be beautiful, happy, loved (not just today),  treated with some beautiful flowers, perfume or whatever. I've celebrated last night in this outfit and today I'm just resting. I love this dress, simple, and so feminine and sexy.
I will not bother you anymore, enjoy this day :)











Dress: KappAhl
Bag: H&M
Shoes: Graceland








Nema komentara:

Objavi komentar