srijeda, 11. ožujka 2015.

Zebra print



Dosta sam razmisljala o svim silnim fazama kroz koje sam prolazila kad je stil u pitanju ( kao i vecina vas, pretpotavljam ). Bilo je tu svega i svacega. Cesto sam mijenjala stil, a najmanje sam ponosna na period kad sam slijepo slijedila 'trendove' , bez da razmislim da li se ja uopce pronalazim u svemu tome. I danas se na tom polju desavaju ceste promjene, ali odlucno nosim samo ono u cemu se ja dobro osjecam, sto se meni svidja, i kroz sve to trudim se zadrzati notu zenstvenosti, koja je za mene jako bitna. Danasnja kombinacija mi je jedna od omiljenijih u posljednje vrijeme. Obozavam crno-bijele kombinacije, volim svedenenost i nikad nisam bila ljubitelj nekih pretjeranih detalja, nakita i slicnog. Sto se mene tice, pravilo 'manje je vise' , zaista ima smisla, ali svakako sam za to da svako slijedi neka svoja pravila. Ako volite sareno, nosire sareno, ako volite pretjerati sa nakitom i sminkom, samo naprijed, ali svaki dan se potrudite izaci vani zadovoljni sobom i svojim izgledom.
Oduzila sam danas, necu vas vise gnjaviti, kod mene je predivan suncan dan i idem uzivati u njemu.
Ljubim vas :***


I've thought so much about all those styles I've been trough (like the most of you I guess). There were all sorts of things. I've often changed style, but what I'm totally NOT proud of  is the period when I blindly followed the 'trends', without thinking whether I like something or not. And today in this sphere changes happen often too, but I'm wearing only those things in which I feel comfortable and confidently, and through all of that I'm trying to keep a note of femininity, which for me is very important. Today's combination is one of my favorite lately. I love black and white combinations,  and I've never been a fan of the fancy accessories,to much jewelry and things like that. As for me, the rule 'less is more', really makes sense, but you shouldn't go after any rules. If you like colorful, colorful it should be, if you love to overdo it with jewelry and makeup, go ahead, but every day try to go out of your house happy with yourselves and your appearance.
 I will not bother you anymore, here is a beautiful sunny day and I'm going to enjoy it.
Kisses : ***



















Shirt: Only
Blazer: Lindex
Pants: Zara
Shoes: Bik Bok
Bag: Lindex












Nema komentara:

Objavi komentar