srijeda, 29. travnja 2015.

Just red



Suknja stigla prije par dana sa SHEINSIDE , a ja prezadovoljna i totalno zaljubljena.  Suknje ovakvog kroja su kao stvorene za mene i zelim ih u svim mogucim bojama :). Razmisljala sam da ju kombinujem sa kratkom majicom, ali sam se ipak odlucila za kosulju i ispalo je bas kako sam htjela i zamisljala. Definitivno vam preporucujem suknje ovog tipa.

Skirt arrived a few days ago from SHEINSIDE, and I'm more than satisfied and totally in love. Skirts like this are perfect for me and I want them in all possible colors :). I was thinking to combine it with a crop top, but I still decided for this shirt and it turned out exactly how I wanted and imagined.  I definitely recommend you this type of skirt.



















Skirt: SHEINSIDE
Shirt: Gina Tricot
Shoes: H&M
Bag: H&M
Sunglasses: Aldo














Nema komentara:

Objavi komentar