srijeda, 20. svibnja 2015.

Alice in the Wonderland



Cao dragi moji. Danas nosim haljinu koju sam odavno mjerkala, ali sam se bojala da ce biti prekratka za mene, medjutim, na kraju sam skupila hrabrost da je narucim sa SHEINSIDE , i ... savrsena je. Duzina mi potpuno odgovara, a ovu boju obozavam.  Nisam ranije imala nista slicno i bice mi zadovoljstvo nositi je ovog ljeta, a i proljeca Boga mi.

Hi my dear readers. Today I'm wearing a dress that I've been looking for a long time, but I was afraid it would be too short for me, however, I finally had the courage to order it from SHEINSIDE, and ... it's perfect. Length is super, and this nude color I adore. I haven't had anything like this before and I'll be happy to wear it this summer, and spring off course.















Dress: SHEINSIDE
Bag: Morris
Sandals: Zalando











Nema komentara:

Objavi komentar