srijeda, 3. lipnja 2015.

Something different

Long time no see :D. Nazalost vrijeme ( citaj: nevrijeme ) me posljednjih dana sprijecilo da slikam outfite, ali sam zato snimala video kako bih vam ipak nadoknadila propusteno. Malo sam se vise aktivirala kad je moj You Tube kanal u pitanju i drago mi je sto broj 'subscribera' iz dana u dan raste. Trudicu se da snimam malo vise nego ranije, pa cu s vrmena na vrijeme ubaciti i poneki vlog. 

Kako ovaj post ne bi bio nezanimljiv, ubacicu i par random slicica iz mog svakodnevnog zivota, od kojih ste vecinu imali priliku vidjeti na mom Instagram account-u.

Kad ti zivot da limune, a ti napravi ovaj zdravi napitak :D


U hodniku uvijek isto... #MIRRORSELFIE





Iiiii SELFIEEEE


Sunce, sunceeeee !



Moj 'beauty' kutak


Najdraze ogledalo za selfie 


Haugesund  ...




Cherry tree <3


Azrinih ruku djelo :D .


Novitet o kojem cemo posebno pricati .


Jutarnja rutina... nista bez velike solje kafe.


Trening 


Jutarnja :D


I posljednja dva videa :D




Nema komentara:

Objavi komentar