utorak, 23. lipnja 2015.

Top dress





Pozdrav lijepi moji. Jedva sam cekala da vam pokazem ovu haljinu, koja mi je odavno bila na listi zelj, i konacno je moja. Stigla mi je jucer sa Shein.com.. Tako lijepa, kvalitetna i upacatljiva. Ljubav na prvi pogled. Vec sam isplanirala u kojim prilikama cu je nosti.
Ukoliko pratite moj You Tube  kanal, danas sam izbacia novi video, koji cete naci i na kraju ovog posta.

Hello people. I couldn't wait more to show you this adorable dress, that was on my wishlist for a really long time. And finally... it's mineeee. It came to me yesterday, from Shein.com . So bautiful... love at first sight. I plan to wear it on some special occasions this summer. Check out my new video. You can find it at the end of this post.



















Dress: Shein.com
Shoes: Bik Bok
Bag: Lindex











Nema komentara:

Objavi komentar