srijeda, 29. srpnja 2015.

Jajce


Ove slike su nastale prije par dana i bas sam razmisljala da li uopce da ih objavim, i eto, izabrala sam par solidnih. Na putu iz Travnika za Sanski Most, svratili smo u Jajce, da malo prosetamo i naravno da se slikam. Medjutim, dan je bio paklen i jedva sam uspjela napraviti par slicica. Zao mi je, jer je lokacija bila prelijepa, ali sta je tu je :). Ovu haljinu imam od prosle godine. Lagana je , pa sam se odlucila bas za nju .

These pictures were made a few days ago, I chose a few that are ok. On my way from Travnik to Sanski Most, we stopped in the Jajce, to walk around a bit and to take some pictures of course :)). However, the day was a hell and I barely managed to make a couple of photos. I'm sorry, because the location was beautiful, but what's done is done :). This dress I bought last year and I love wearing it.













Dress: H&M
Sandals: H&M
Bag: Michael Kors






Nema komentara:

Objavi komentar