subota, 4. srpnja 2015.

Persunmall

     

Ovo je moja prva haljina sa 'vintage' printom i stvarno mi se svidja, kao i kombinacija plave i smedje boje. Stigla mi je sa Persunmall.com prije par dana. Jednostavna je i pogodna za dnevnu varijantu, setnju, shopping, ili sta god da radite. Vi je svakako mozete kombinirati sa ravnim sandalama, baletnkama ili bilo cim. Ja sam s odlucila za ove visoke sandale iz razloga sto sam ja dosta niska a na slikama izgledam jos niza ), pa ovako najbolje izgleda.

This is my first vintage printed dress and I really like it, and a combination of blue and brown too. It has arrived from Persunmall.com a few days ago. It is simple and suitable for daily variation, walking, shopping, or whatever you're doing. You can combine with flat sandals, or anything of course . I've decided to putt on these high sandals, 'cause that looked the best on me.














Sandals: Skoringen
Bag: Michael Kors




Latest video :

Nema komentara:

Objavi komentar