srijeda, 28. listopada 2015.

New love


Jeeee, konacno osjecam neku dozu ljubavi prema salovima, koje nikad nisam voljela. Malo sam ih pocela nositi prosle godine, ali ove sezone ih zelim u svim bojama i duzinama. Ovaj sam kupila prije nekih mjesec dana i savrsen je, a osim toga je i u jednoj od meni omiljenih boja u posljednje vrijeme. Ove 'Retro' stikle imam oko pet godina i jos uvijek su u savrsenom stanju.

Yeeeah, finally I can say I love scarfs. I began to wear them a bit last year, but this season I want them in all colors and lengths. I bought this about a month ago. It's perfect, and it's in one of my favorite colors lately. These 'Retro' heels I bought about five years ago and  they are still in a perfect condition.

















Jacket: Gina Tricot
Pants: Zara
Shoes: Retro
Scarf: H&M
ag: Aliexpres

4 komentara:

  1. Jos bas volim sivo ovu jesen a ti si to odlicno skombinirala, posjeti i moj blog
    Http://recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous Darling:)
    Love this Look and Style:)
    Happy Day
    Much Love, Open Kloset
    True Beauty Comes From Within
    www.openklosetfashion.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep sal,lijep dezen i svidja mi se sto je veci :)

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši