ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Prom dresses Vol. 2 - Sherry London

Danas, OPET imamo jedan tematski post. Odlucila sam se na ovakvu vrstu postova iz vise razloga, a jedan od njih je svakako sto se ne uspjevam slikati toliko cesto, ali to nikako ne znaci da cu vas zanemariti i cekati 'bolje dane'. Postovi ce biti vezani za razlicite teme, ovisno od nekih trenutnih i predstojecih 'dogadjanja'

Pricu o maturskim haljinama smo zapoceli prije par dana i red je da je i nastavimo. Malo sam istrazivala i pronasla predivnu stranicu sa haljinama koje su za pozeljeti. Ja mrzim slike sa svoje mature, jer nisam uspjela pronaci ono sto sam trazila i na kraju sam uzela ono sto sam 'morala', zato moj topli savjet za vas je da pocnete razmisljati na vrijeme i da u svakom slucaju imate rezervno rjesenje :).
Uglavnom, da ja ne duzim, reci cu vam odmah da se radi o online butiku SherryLondon.co.uk . Oni su, kao sto i pretpostavljate 'bazirani' u Londonu sto je za mene licno, velika prednost) i odatle ce stici i vasa narudzba, ukoliko se odlucite tamo nesto potraziti.
Ja sam vam teska srca izabrala samo par slika, cisto da vas uputim i pokazem zasto sam ustvari toliko odusevljena, ostatak naravno mozete vidjeti na njihovoj stranici. A s obzirom da moj blog citaju razne generacije, na istu bih uputila sve buduce kume i bilo koga ko planira neki poseban dogadjaj na kom zeli zablistati :).
Dakle, nude maturske haljine, vecernje haljine i haljine za kume, odnosno djeveruse.

Odmah cu vam reci da nude vise opcija kada je isporuka u pitanju, zavisno od toga koliko brzo vam vasa haljina treba, tako da to varira izmedju 3 i 30 dana, a u skladu s tim placate i postarinu. Platiti mozete putem PayPala ( sto preporucujem ) ili Preko Western Union-a ( sto nije idealno rjesenja, zbog dodatnih troskova ).
Ukoliko nesto nije uredu sa vasom posiljkom, odnosno haljinom, mozete ih kontaktirati , te se dogovoriti oko vracanja iste i naravno u tom slucaju cete dobiti svoj novac nazad.

Mislim da sam vas informisala dovoljno o nekim osnovnim stvarcicama i stvarno se nadam da ce ovo pomoci nekoj od vas, a u nastavku uzivajte u divnim slikicama, odnosno haljinama. Ljubim vas :**



Direktan link OVDJE


Link OVDJE


Link OVDJE


Link OVDJE


Link OVDJE




Link OVDJE



Link OVDJE







Nema komentara:

Objavi komentar