ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

Sun hunter


Prije par dana mi je stigla ova dzemper - haljina koja je i ljepsa nego sto sam ocekivala, pa sam ju pozurila kombinirati. Vecina mojih 'zimskih haljina' je dosta vrecasta, pa je ova, nesto drugacija dosla u pravi cas. S obzirom na prilicno ugodnu temperaturu zraka, odlucila sam se za kardigan, umjesto jakne ili kaputa. U svakom slucaju se nadam da vam se svidja ova jednostavna kombinacija, pogodna za bilo kakve dnevne aktivnosti :).

Few days ago this dress came to my post, and it's even prettier than I thought. My winter dresses are mostly cozy and comfy, so this one is a bit different, but I like it anyway.
The temperature was perfect for a cardign ( not jacket , weeee :) ). I hope you like this 'everyday combination' :)











Dress: Shein
Cardigan: Kappahl
Bag: Vero Moda
Boots: Shoeday

1 komentar: