subota, 2. siječnja 2016.

Happy New Year


Na 1. Januar me probudilo sunce, sto je za mene bilo velika radost. Iskoristila sam to da slikam ovaj outfit koji odavno imam u planu. Moje prve kozne hlace i dugi dzemper, savrsena kombinacija.
Dalje vam zelim pozeljeti sretnu novu godinu, nadam se da ste ju proveli u drustvu ljudi koje volite i koji vas vole, i zelim vam puno srece, zdravlja i uspjeha u narednih godinu dana.

Hello everyone. I'm happy to share with you  my very first outfit post for this year and I wish you a lot of beautifl things and people in this new one.












Sweater: b.young
Pants: Cubus
Bag: Michael Kors
Sunglasses: Bik Bok

1 komentar:

  1. Dzempercic je stvarno krasan,dopadaju mi se izrezi sa strane i camel boja.
    Sretna Nova i tebi ! xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši