utorak, 12. siječnja 2016.

Shop Miss A + Video


Jucer mi je sigao jedan paket, ciji sadrzaj sam vec danas odlucila podijeliti s vama. Radi se o paketu sa sajta Shop Miss A . To je sajt na kome bukvalno sve kosta 1$ . Moj paket je u saradnji s njima i oni su meni ponudili da izaberem 25 stvarcica po svom izboru, sto sam ja sa radoscu prihvatila. Ukoliko se i sami odlucite na kupovinu, postarina je 9,95$ za Evropu, 5,95$ za Kanadu i 3,95$ za Ameriku. Ispod cu vam ostaviti i video koji sam snimila na ovu temu i u kojem sam rekla nesto vise o svemu :) .

Yesterday I recived a package with lots of goodies from an online site Shop Miss A . Anything you see on their site you can buy for just 1$ wich is amazing. 
The shipping is:
  • To U.S: $3.95
  • To Canada: $5.95
  • All International: $9.95
Check out what I've got :) .















Nema komentara:

Objavi komentar