ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Camel coat


Nije me bilo bas dugo na blogu, sto me jako rastuzuje i nekako mi 'nabija' osjecaj krivnje. Ali o toj prici vec znate, nisam ja za ovog norveskog vremena :(. Ovaj kaput mi je prije par dana stigao sa Shein.com i stvarno vise nema smisla da ih hvalim. Prezadovoljna sam njihovom uslugom. Ovaj put mi je paket stigao u roku od para dana, sto me prilicno iznenadilo. Najbrza dostava do sad.
A kaput je prica za sebe, nije ni debeo, ni pretanak...taman, ne osjecam ga na sebi , a boja jedna od moje tri omiljene :).

I haven't been posting for a while, which made me very sad and somehow I feel guilty. But you know that story, I am not for crazy Norwegian  weather :(. This coat arrived to me few days ago from Shein.com and it's amazing aaand in one of my favourite colors. I'm very happy with their service. This time my package arrived really fast, wich actually surprised me.










Pants: Cubus
Turtle neck: Gina Tricot
Coat: Shein.com

3 komentara: