ponedjeljak, 29. veljače 2016.

Gray in Haugesund + Dress Wishlist

Ne znam za vas, ali ja se uveliko spremam za proljece i radujem se kao malo dijete, samim tim sam spremna i za hajinice koje obozavam nositi, pa sam napravila kratku wishlistu onoga sto mi se svidjelo u posljednje vrijeme. Opredijelila sam se za stranicu Dresslink , pa se nadam da ce se i vama svidjeti nesto od odabranog, a ispod vas ceka i moj danasnji outfit post. Casula i udoban :).

I don't know about you, but I'm busy preparing for the spring, therefore I am ready for dresses I adore to wear, so I've made a short wishlist of what I liked lately. Dresses are from Dresslink . 
And at the and of the post you can find my latest outfit. Casual and comfortable. 
                             
                                                                          







                                                          HERE                                     HERE
                                                          HERE                                     HERE                 











Jacket: H&M
Bag: Vero Moda
Sweater: Vero Moda
Jeans: H&M
Sunglasses: Dresslink

2 komentara: