srijeda, 10. veljače 2016.

Perfect match


Prije par dana mi je stigao ovaj dzemper - rolka u predivnoj senf boji, koju je tako tesko naci kad se radi o nekim odredjenim komadima, ali i generalno. Meni je to jedna od omiljenih boja za jesen i zimu. Sto se samog dzempera tice, takodjer odusevljenje, s obziirom da je izuzetnog kvaliteta, sto moram priznati nisam ocekivala, a kroj je fantastican. Zao mi je sto mi zimsko sivilo kvari ovaj outfit, ali se nadam da u svakom slucaju uzivate u njemu . Cizme su takodjer novitet i prezadovoljna sam njima. Mjerkala sam ih odavno u H&M- u i eto odlukala je pala da budu moje :).

This lovely turtleneck in one of my favorite colors came to me few days ago and I have to say I really love it. This color is so hard to find, but I enjoy wearing it during the fall and winter.
Boots are 'new in' too and I bought them in H&M. Beautiful and comfortable.










Turtleneck: Dresslink.com
Pants: Cubus
Bag: Michael Kors

1 komentar: