srijeda, 16. ožujka 2016.

Army green


Konačo sam kupila patike kakve odavno tražim. Doduše, mislila sam uzeti Adidas, ali model koji sam ja htjela je na sve strane bio rasprodat, pa je odluka pala na ove Jean Paul krasotice.
Odbijam kupiti bomber jaknu još od kad su stigle na tržište, jer nisu baš u skladu sa mojim stilom, ali ovo je neka moja 'elehantnija' varijanta te jakne i u ovom obliku mi je savršena :). Stigla mi je sa Shein.com i sigurno će biti nošen komad nadolazećeg proljeća.

Since I became a 'sneaker lover' these are my favorite sneakers ever. I tought about buying some Adidas Superstar, but my favorite model was sold out, so I decided to but these Jean Paul lovlies.
Jacket is from Shein.com and I love it.











Jacket: Shein.com
Jeans: Ayel France
Sneakers: Jean Paul

1 komentar:

  1. Prelep je outfit! Ja inače obožavam te bomber jakne u svakom obliku. :)

    OdgovoriIzbriši