utorak, 17. svibnja 2016.

Dress to impress


Ove godine su ' my cup of tea ' duže haljine i suknje, uglavnom ispod koljena. Ovu haljinu sam naručila sa sajta Shein.com i prelijepa je. U početku mi je izgledala malo neobićno, jer nisam ranije imala nešto slično, ali kad sam je obukla, oduševila sam se, kao i svi oko mene :) . Definitivno ću potražiti još par sličnih. S obzirom da je ovo bio neki dnevni outfit, obula sam ravne cipelice, ali na kraju posta možete vidjeti kako divno ova haljina može izgledati i sa štiklama, odnosno u nekoj malo više večernjoj varijanti.

My favourite pieces of this season are a bit longer dresses and skirts. This one I've got from Shein.com and it's amazing. I've combined it with flats this time, since it was a daily combination, but the dress is totally wearable with some high heels too. You can see how that actually looks at the end of this post.








Dress: Shein.com
Flats: H&M
Heels: Even&Odd

Nema komentara:

Objavi komentar