srijeda, 29. lipnja 2016.

Cold shoulders


Znate da su već par sezona jako popularne ove majice ( u ovom slučaju košulja ) golih ramena ( cold shoulder ). Ja sam ovu dobila prije par dana sa Shein.com i prezadovoljna sam njome, posebno mi se sviđa što je malo duža, pa se može kombinirati na različite naćine.
Presretna sam što je došlo vrijeme sandalica i papuča, to jest generalno golih stopala, jer ipak većinu godine smo u ćarapama i zatvorenoj obući.










Shirt: SHEIN.COM
Pants: Kappahl
Sandals: Jean Paul 
Bag: Gina Tricot

3 komentara:

  1. I love the top! The off the shoulders, stripe, and button down details are all so chic :)

    Mili | Sharmtoaster

    OdgovoriIzbriši
  2. totally love the top,that nautical feeling, so cool you look so amazing ^^

    www.itsbeyondimaginations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. so fresh look ! love it !

    www.olesya.one

    OdgovoriIzbriši