utorak, 7. lipnja 2016.

Evening dresses - SHERRY LONDON

Možda malo kasnim sa postom o svečanim haljinama, koji sam imala namjeru uraditi prije matura, koje su se uglavnom već desile, a i da nisu, svakako je kasno za nabavku haljine. Znajući nas žene, to se radi mjesecima unaprijed, što smatram sasvim ispravnim :). Ali ono za šta nisam zakasnila su svadbe koje dolaze sa ljetom i suncem, pa ukoliko ćete na nekoj biti gost, kuma, djeveruša, bacite oko na sajt SHERRYLONDON  . Ovaj sajt sam spominjala i ranije, zapravo baš pred mature prošle godine, i namjeravala sam sličnu stvar ponoviti i ovaj put, ali nekako sam uspjela zaboraviti.
Uglavnom, da ja ne dužim, gledala sam haljine na ovom sajtu, jer sam i sama u potrazi za nekom, a i gledala sam za nekog meni bliskog, pa što da to ne podijelim i s vama.
Ukoliko ne želite lutati po sajtu, kliknite Evening dresses i eto vas među najdinijim večernjim haljinama ikad.
A ukoliko ste već odlučili da ćete nositi nešto crno, opet da ne lutate, klik Black evening dresses :).

Ostavljam vam još par linkova, radi lakšeg snalaženja na sajtu:

*Evening dresses UK
Long evening dresses
*Evening maxi dresses
*Plus size evening dresses
*Red carpet evening dresses

Odmah ću vam reći da nude više opcija kada je isporuka u pitanju, zavisno od toga koliko brzo vam vaša haljina treba, tako da to varira izmedju 3 i 30 dana, a u skladu s tim plaćate i poštarinu. Platiti mozete putem PayPala ( što preporučujem ) ili Preko Western Union-a ( što nije idealno rješenja, zbog dodatnih troškova ).
Ukoliko nešto nije uredu sa vašom pošiljkom, odnosno haljinom, možete ih kontaktirati , te se dogovoriti oko vraćanja iste i naravno u tom slućaju ćete dobiti svoj novac nazad.

Mislim da sam vas informisala dovoljno o nekim osnovnim stvarčicama i stvarno se nadam da će ovo pomoći nekoj od vas, a u nastavku uživajte u divnim slikicama, odnosno haljinama, ( ovo su samo neke, koje sam teška srca izabrala ) . Ljubim vas :**
























Nema komentara:

Objavi komentar