utorak, 18. listopada 2016.

Sunny fall


Šteta je ne iskoristiti možda posljednju priliku za gole noge. Ja to nikako nisam smjela propustiti, pa sam je iskoristila da obućem moju novu haljinicu, koja realno super ide i uz neke crne štrample, ali ovako ja više volim. S obzirom da je bilo prilično vjetrovito, preko sam 'nabacila' kaputić koji je fenomenalan. Savršeno ide uz moju ličnost i ono što ja istinski volim kad je moda i stil u pitanju. Uvijek sam preferirala komade koji u sebi imaju dašak te ženstvenosti i elegancija.












Sunglasses: Zaful
Dress: Shein
Coat: SHEIN
Shoes: Bianco
Bag: Michael Kors

3 komentara:

  1. Prelepo ti stoji ta boja na usnama! Naočare takođe. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I love this simple yet chic look. Your coat is amazing.

    www.mydailywear.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  3. Really nice look

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdgovoriIzbriši