subota, 11. ožujka 2017.

Baby blue


I usually don't like baby blue and I don't wear it often ( almost never ), but I liked this blazer when I saw it on the Shein site. It's a bit longer then blazers usually are and that's what I liked the most. It fits me great and I totally enjoyed wearing it.

Inače ne volim 'bejbi' plavu boju i ne nosim je gotovo nikad. Vrlo rijetko se odlučim kupiti nešto u toj boji, ali ovaj blejzer sa sajta Shein mi se učinio kao nešto što nemam, a treba mi, haha :P
Posebno mi se svidjelo što je malo duži, nešto između blejzera i mantila... u svakom slučaju, nisam zažalila što sam ga uzela i uživala sam i tek ću uživati noseći ga :) 










BlazerSHEIN
Jeans: Cubus
Bag: Gina Tricot
Shirt: Gina Tricot

1 komentar:

  1. Lovely outfit :)

    Dejan

    http://fashionlithic.blogspot.ba/2017/03/comeback.html

    OdgovoriIzbriši