srijeda, 29. ožujka 2017.

Moving around




Kako sam u posljednje vrijeme u procesu selidbe i pakovanja, bukvalno ne znam gdje mi je sta. Ni jedne jedine stikle nemam na vidiku, naprimjer :D , ali svakako u posljednjih par mjeseci, sve kombinujem sa patikama i obozavam ih.
Konkretno ove su mi jedne od omiljenih.
Kao i svi, i ja sam poludjela za izvezenim detaljima, uglavnom na majicama i tunikama ( jos uvijek nisam dosla do hlaca ), pa sam tako sa sajta Rosegal odlucila poruciti ovu prelijepu ( ne tako prikladnu za ovo doba godine, but... ) majicu i bas je po mom ukusu.
Volani na rukavima, takodjer pun pogodak :D !

Since we are moving, I literally don't know where the most of my things are. For example, I don't see any of my heels around, but anyway I like sneakers better lately.
Amazing and so popular shirt that I'm wearing is from Rosegal and it couldn't be 'more me'.

Shirt: Rosegal
Jeans: H&M
Sneakers: Jean Paul










Nema komentara:

Objavi komentar