subota, 10. lipnja 2017.

Addiction


Rekoh li vam da sam manijak za žuto ?!
Ne znam, nešto me vuće ka toj bolji.
Haljina ( OVDJE ) koju unosim je i više nego jednostavna, ali i vise nego efektna.
Nosila bih je u raznim prilikama. Ovaj put sam ju kombinovala sa još jednom meni omiljenom bojom, smedjom i štiklama koje ne pamtim kad sam posljednji put nosila.

I'm crazy about everything yellow this season.
I just like how it looks on me.
This amazing dress is so casual and so effective at the same time ( HERE ).
I think it looks super nice with these brown sandals. I wore.








Dress: SHEIN
Sandals: Zaful

2 komentara:

  1. Imam iste sandale i baš su mi lijepe ^_^ Haljina je super. Mene isto u zadnje vrijeme žuto pravo privlači hehe :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice and pretty, I liked the last picture.
    MaximsFashion

    OdgovoriIzbriši